Saturday, July 10, 2010

SPAIN VS JERMANY ! ;D



Woahhh ! SPAIN menangg , caya lah lu spain ! I love you lah ! (; padan muka JERKmany , berlagak lagi , HAHA , maaf , saye peminat setia SPAIN (: oh oh , dan BRAZIL juge , hehe . untuk spain vs jermany nie , aku ada beat dgn aida , ( aida sokokng jermany , aku ? of cause SPAIN lahh . BF aku kan main untuk spain kan , si TORRES tu , HAHA , perasan sendiri xD ) .

Beat aida : kalau spain kalah , kau mceg DIA , ajak tgk wyg (: haha
Beat syaf : kalau jermany kalah kau pergi jumpa DIA , ckp I LOVE

YOU depan depan , hahaha

Malangnye , SPAIN menang lah aida ! hahaha , padan muka kau , sape suruh beat dgn aku , hehe . tak sabar aku nk tgk kau ckp kat dia , DEPAN DEPAN eh , hahaha ;D

jom kita tengok FINAL WORL CUP ramairamai ! SPAIN vs NETHERLAND , 12 july 2010 , 1.30 a.m, ehh 12 july , hehe

GO SPAIN , YOU CAN DO IT ! YEAHHHH ;D

TORRES (;



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 world speech :). Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase