Friday, July 2, 2010

kekurangan kesihatan .

yeah , pagi td tak pergi sekolah . kesakitan kepala yg teramat sgt . rase mcm nk beli bom , letak atas kepala , biar pecah -.- dengan badan yg lenguh plus sakit tulang ( mcm org tuaa ) , tak larat gile nak bangun , ckp dengan abah dgn mak , dorg pun biar aku terlantar dekat kusyen tu sambungg tidur , hum . badan pun mula panass , oh rupanya aku demam ): selera makan pun mula hilang , selsema mula datang , haishh . tak larat betul .

tibatiba pkul 9.00 a.m. abah call , dia ckp pn.hasanah call dia , kata aku tak hantar folio geo , haduh masalah betul , lg nk tambah sakit kepala aku . aku pun call aida nak ckp dgn ainaa . suruh dia hantar folio aku sekarang . act , aku dah siap pun folio geo , ainaa pulak nk pinjm , nk peta , aku bg lahh , kite kene tolong kawan (: then , aku call cikgu hasanah dgn suara baru bgun tidur nye , explain semua bende , cikgu pun okay . tak lama kemudian ainaa pun call , dia ckp dia otw nak hantar , yeah bgus ainaa , thank you bebe (:

then , aku pun sambung tidur , sedar sedar dah pukul 5.00 p.m. , hahaha , teruk betul , punya sakit kepala kan , haha c(;

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 world speech :). Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase